تلاش‌های هلال احمر سیستان و بلوچستان در مواجهه با حوادث تحسین برانگیز است

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان، گفت: تلاش‌های هلال احمر در مواجهه با حوادث این استان تحسین برانگیز است.

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان با تبریک روز جهانی «صلیب سرخ و هلال احمر» و هفته «هلال احمر در ایران» به مدیران، امدادگران، نجاتگران، داوطلبان و کارکنان این نهاد مردمی، گفت: تلاش‌های هلال احمر در مواجهه با حوادث این استان تحسین برانگیز است.

مجید محبی گفت : روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر به عنوان یک رویداد مهم، فرصتی است تا نسبت به تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ این سازمان مردمی در جهت کمک به نیازمندان و محرومان جامعه تجدیدنظر کرده؛ و آنان را تشویق کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش‌های هلال احمر در سیستان و بلوچستان یک نمونه برجسته از اعتلای انسانیت و خدمت به جامعه است، افزود: هلال احمر در مواجهه با حوادث به عنوان نمادی از نیکوکاری و همدلی، به شهر‌ها و روستا‌های آسیب‌دیده از سیل پا گذاشت؛ و در دل سیل، خدمت به انسانیت، چون یک نور پرتوان درخشید و دل‌ها را به امید پروراند.

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان بیان کرد: تیم‌های هلال احمر، با شجاعت و تعهد خود، به همراه آوارگانی که از خانه‌هایشان به دل سیل گریخته‌اند، روز‌ها و شب‌ها بی‌خوابی را در آستانه‌ی رسیدن باران خدمت به مردمان آسیب‌دیده پذیرفتند و با قلبی پر از محبت، در هر خانه‌ی آسیب‌دیده، شعله امید را روشن کردند.
وی خاطرنشان کرد: این سازمان با تکیه بر داوطلبان، کادر‌های حرفه‌ای و تجهیزات مناسب، به شکلی هماهنگ و سازنده عمل کرده و با تقویت همبستگی اجتماعی، برخورداری از حمایت و همکاری مردم و نهاد‌های دیگر، توانست با ارائه خدمات اورژانس پزشکی، امدادرسانی، اسکان موقت، تامین غذا و آب، توزیع مواد بهداشتی و دارو، تامین نیاز‌های اساسی مردم و ارائه پشتیبانی روانی و اجتماعی به آسیب‌دیدگان، نقش بسیار مهمی در کاهش رنج و رفع نیاز‌های فوری مردمان ایفا کنند.

برچسب ها: هلال احمر ، صلیب سرخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار