احداث ۵ دوربرگردان در محور‌های پرتصادف آذربایجان‌غربی

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دوربرگردان‌ها نقش مهمی در کاهش تصادفات دارند، گفت: امسال ۵ دوربرگردان در محور‌های پرتصادف استان احداث می‌شود.

امیر یدبیضا رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به احداث ۵ دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی پرتصادف استان، گفت: با توجه به بررسی کلی از محور‌های مواصلاتی استان مشخص شد ۵۰ درصد تصادفات در شهرستان ارومیه رخ می‌دهد و از این آمار نیز نیمی از تصادفات در محور ارومیه به سرو و نیمی دیگر در محور ارومیه - مهاباد و در محدوده صفر تا ۱۰ کیلومتر اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: بررسی کارشناسی نشان می‌دهد دوربرگردان‌ها نقش مهمی در کاهش تصادفات دارند بنابراین در محور‌های ارومیه- سرو و ارومیه- مهاباد، ۵ دوربرگردان احداث می‌شود تا بریدگی‌ها به دوربرگردان تبدیل شوند.

یدبیضا اضافه کرد: برای احداث این دوربرگردان‌ها ۱۰ میلیارد تومان اعتبار استانی و ۵۰ میلیارد تومان نیز اعتبار ملی جذب شده است.

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار مربوطه برای احداث ۲ دوربرگردان با طی مراحل قانونی در شرف آغاز عملیات و مابقی هم در مرحله انجام پیمان‌سپاری هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.