تعداد تقاضا شاخص تعیین کننده سهمیه حجاج تمتع در استان سمنان است

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه در سهمیه تمتع امسال مرکزیت، جمعیت و وسعت و ... دخیل نبود، گفت: «تعداد تقاضا» شاخص تعیین کننده سهمیه حجاج تمتع استان است.

چتری  در دیدار کاروان داران و کارگزاران حج شهرستان دامغان با امام جمعه این شهر  با بیان اینکه در حج تمتع امسال دو کاروان از دامغان راهی سرزمین وحی می‌شوند، گفت: تمهیدات لازم برای اعزام کاروان‌های شهرستان دامغان به خوبی اندیشیده است.

وی با بیان اینکه تمام پروازهای کاروان‌های استان سمنان از جمله دو کاروان دامغان از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) است، تاکید کرد: در صورتی که برای خطوط هواپیمایی و برنامه‌های پرواز مشکل پیش نیاید امسال تمام پروازها در موعد مقرر صورت می‌گیرد.

 

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای انجام یک حج خوب در سراسر استان صورت گرفته است، تاکید کرد: ۶۰ درصد از رؤسای کاروان‌های حج امسال جوان هستند و این نوید یک حج خوب و روان را به ما می‌دهد.

چتری ضمن بیان اینکه یکی از نکاتی که امسال در بین حجاج و سهمیه شهرستان‌های استان سمنان بیشتر نمود کرده، تعداد متقاضیان است، تاکید کرد: این رویه البته در سال‌های قبل هم بود که سهمیه شهرستان‌ها بر اساس متقاضیان و پیش ثبت نام‌ها تعیین می‌شود اما امسال شاهد هستیم که این رویه تقویت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار