خودکشی ده‌ها سرباز صهیونیست در ساعات اولیه طوفان‌الاقصی

رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند ده‌ها سرباز صهیونیست در ساعات اولیه آغاز طوفان‌الاقصی خودکشی کردند، اما کابینه صهیونیستی آن را مخفی کرد.

روزنامه هاآرتص گزارش داد که علاوه بر چندین سرباز ذخیره که در پی پایان مرخصیشان خود را کشتند، ۱۰ سرباز صهیونیست در اولین ساعات وقوع طوفان الاقصی خودکشی کردند، اما ارتش صهیونیستی در حال سرپوش گذاشتن بر کشته شدن این ۱۷ سرباز است.

براساس گزارش آر تی، این روزنامه گزارش داد که داده‌های به‌دست‌آمده از ارتش صهیونیستی نشان می‌دهد که ده سرباز از جمله افسران با درجه سرگرد و سرهنگ خودکشی کرده‌اند، اما ارتش از آن‌ها به عنوان کشته شده در جنگ یاد و از افشای جزئیات دقیق خودداری کرد.

این روزنامه صهیونیستی به نقل از کارشناسان درگیر در این موضوع می‌نویسد که بیشتر موارد خودکشی در ارتش مربوط به سربازان جوان است، اما آثار غیرعادی طوفان الاقصی ارتش اشغالگر را مجبور کرد با تمایلات خودکشی در میان سربازان و افسران ذخیره در دهه سی و چهل سالگی به صورت دائمی برخورد کند.

یک منبع نظامی صهیونیست به هاآرتص گفت: ما معتقد بودیم که اعلام این موضوع به روحیه عمومی آسیب می‌رساند. انتشار اسامی سربازان کشته شده  در بین مردم درد زیادی ایجاد می‌کند و ما فکر کردیم نیازی به مطرح کردن چنین موضوعی برای افکار عمومی نیست. 

منابع صهیونیستی نیز پیشتر اعلام کرده بودند که ۹ هزار نظامی صهیونیست از آغاز جنگ علیه نوار غزه خدمات روان درمانی دریافت کرده‌اند و یک چهارم آنها دوباره به جنگ بازنگشته‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به طور رسمی به کشته شدن۶۲۰ افسر و نظامی صهیونیست از هفتم اکتبر تاکنون اذعان کرده است که در این میان ۲۶۸ افسر و نظامی در جریان حمله زمینی به نوار غزه کشته شده اند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار