کشف ۸۹ اصله تخته الوار توسکا جنگلی در عباس آباد

۸۹ اصله تخته الوار توسکا جنگلی توسط منابع طبیعی شهرستان عباس آباد و گروه ضربت منابع طبیعی استان کشف شد.

مهرداد خزایی پول مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر گفت: طی عملیات و رصد اطلاعاتی و گشت شبانه روزی و میدانی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد و مأموران منابع طبیعی شهرستان عباس آباد و گروه ضربت منابع طبیعی و نیروی انتظامی، ۸۹ اصله تخته الوار توسکا جنگلی در منطقه کاظم کلا که در داخل گلخانه مخفی شده بود، شناسایی و محموله قاچاق به نفع دولت کشف و ضبط شد.

او افزود:این عملیات در ادامه کشف و ضبط چوب آلات قاچاق در شهرستان عباس آباد و پیرو بازدید مشترکی که با حضور اینجانب و ریاست اداره منابع طبیعی شهرستان به اتفاق ریاست دادگستری و دادستان شهرستان عباس آباد از مناطق بحرانی صورت گرفته است. 

خزائی پول گفت: با توجه به تشکیل جلسات شورای تامین در شهرستان عباس آباد و پیگیری‌های شورای تامین استان برخورد با اخلالگران امنیت زیستی کشور با قدرت ادامه خواهد داشت.

او از همراهی و دستورات قاطع قضایی در خصوص اجرای احکام قضایی و برخورد با قاچاقچیان چوب، از ریاست کل دادگستری و دادستان استان قدر دانی نمود و افزود: صیانت و حفاظت از منابع طبیعی وظیفه شرعی و قانونی تمامی مردم است. بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری صیانت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و تمامی مردم در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی باید کوشا باشند.

خزائی پول از روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌ها خواست: با کسانی که می‌خواهند به هر نحو به منابع طبیعی و اراضی ملی تعرض و تجاوز کنند در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت جدی و ویژه برخورد، نمایند از تمام مردم تقاضا دارم که موضوع حفاظت و صیانت از منابع طبیعی را به عنوان وظیفه خود بدانند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر از هموطنان خواست در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار