کشف و مسدودی یک‌هزار و ۶۰۹ قطعه کارت هوشمند سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، از کشف و مسدودی یک‌هزار و ۶۰۹ قطعه کارت هوشمند سوخت بنزین و نفت‌گاز در استان خبر داد.

پیمان بهرامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت : در راستای تشدید کنترل و نظارت بر مجاری عرضه سوخت در سال گذشته، یک‌هزار و ۶۰۹ قطعه کارت بنزین و نفتگاز که به وسیله آنها اقدام به عرضه خارج از شبکه کرده بودند، کشف و مسدود شد و جهت اجرای اعمال قانون در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: از رقم مذکور، یک‌هزار و ۴۰۸ قطعه کارت مربوط به کارت سوخت بنزین و ۲۰۱ قطعه مربوط به نفت‌گاز بوده است. به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، نظارت بر توزیع در جایگاه‌های استان با هدف مبارزه با عرضه خارج از شبکه سوخت و جلوگیری از سوء‌استفاده از کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه بنزین و نفت‌گاز‌سوز انجام می‌شود که این موضوع موجب کشف و مسدودی این تعداد کارت هوشمند سوخت سرگردان و پیشگیری از تخلفات در حوزه توزیع فرآورده‌های نفتی شده است.

وی اضافه کرد: نظارت بر مجاری عرضه سوخت استان در قالب تیم‌های نظارتی و با همکاری نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی استان انجام می‌شود که پس از تشکیل پرونده متخلفان و ارجاع به کمیته تخلفات منطقه، برای بررسی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.