رسیدگی به شکایات احتمالی در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس

فرماندار کرمانشاه گفت : به شکایات احتمالی در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، طبق قانون رسیدگی خواهد شد.

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه مطابق قانون به شکایات کاندیدا‌های معترض به انتخابات رسیدگی خواهد شد، گفت : طبق قانون افرادی که به نحوه برگزاری انتخابات و یا نتایج آن معترض باشند، از زمان انتشار آگهی انتخابات، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا شکایات خود را با مستندات تحویل ستاد انتخابات شهرستان بدهند.

آمویی افزود: معترضین می‌توانند اعتراضات خود را به مدت یک هفته بعد از زمان اعلام نتایج در سامانه شورای نگهبان ثبت کنند تا پیگیری لازم در مورد اعتراضات آنها انجام شود.

 فرماندار کرمانشاه با اشاره به انتشار آگهی نتایج انتخابات بلافاصله پس از بارگزاری روی سامانه جامع انتخابات، گفت: فرآیند انتشار آگهی ظرف امروز و یا نهایتا فردا انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری تمام الکترونیک مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه کرمانشاه و تعدادی حوزه انتخابیه دیگر برگ زرین دیگری به افتخارات وزارت کشور اضافه کرد، عنوان کرد: خوشبختانه این مرحله از انتخابات در کرمانشاه در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

فرماندار کرمانشاه با قدردانی از کارکنان فرمانداری کرمانشاه به واسطه همکاری در فرآیند برگزاری انتخابات، یادآور شد: بیش از ۱۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه کار برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم را بر عهده داشتند.

وی با تقدیر از مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه کرمانشاه، گفت: وقتی نماینده‌ای با رای بالای مردم راهی مجلس می‌شود، با قدرت بیشتری در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها نقش‌آفرینی خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد، افزود: با برگزاری دور دوم انتخابات مجلس، عبدالرضا مصری و فضل الله رنجبر بعنوان منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند. در دور اول انتخابات محمد رشیدی توانسته بود با رای مردم راهی مجلس شورای اسلامی شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.