سرلک حذف شد؛ سهمیه کشتی آزاد ایران کامل نشد

با شکست کشتی‌گیر قزاق مقابل «اسپنسر لی»، علیرضا سرلک از دور رقابت‌های گزینشی جهانی حذف شد.

با شکست کشتی گیر قزاق مقابل «اسپنسر لی»، علیرضا سرلک از دور رقابت‌های گزینشی جهانی حذف شد و شانس حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را از دست داد.

 رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی جهانی به عنوان آخرین مرحله از کسب سهمیه، از صبح امروز در استانبول آغاز شد و علیرضا سرلک نماینده ۵۷ کیلوگرم ایران بود که به مصاف حریفان رفت. سرلک بعد از دو پیروزی مقابل حریفان ایتالیایی و گرجی، مغلوب کاژلان قزاقستانی شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

با توجه به توزیع سه سهمیه المپیک در مسابقات گزینشی استانبول، در صورت فینالیست شدن کاژلان، سرلک شانس کسب سهمیه را به دست می‌آورد که این کشتی‌گیر در نیمه نهایی در کمتر از یک دقیقه ۱۰- صفر مغلوب «اسپنسر لی» آمریکایی شد تا سرلک از دور رقابت‌ها حذف شود.

به این ترتیب سهمیه کشتی آزاد ایران کامل نشد و این تیم که المپیک قبلی را با ۶ کشتی گیر تجربه کرده بود، حالا با ۵ کشتی گیر به پاریس خواهد رفت.

پیش از این رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم برای ایران در بلگراد و بیشکک سهمیه المپیک گرفته بودند و حضور همه آنها جز حسن یزدانی، در المپیک قطعی شده است.

منبع: تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار