آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار آذربایجان‌غربی

معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: طرح آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار استان با اعتبار هزار میلیارد تومان در استان اجرا می‌شود.

تقی نجمی معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با اشاره به آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار استان، گفت: مأموریت بسیج سازندگی در سپاه یکی از مأموریت‌های مهم این مجموعه و همواره مورد تأکید فرماندهان بوده و این استان در بحث محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی از استان‌های پیشرو در سطح کشور است.

وی اضافه کرد: طرح‌های بسیج سازندگی جز طرح‌های کوتاه مدت است و در کمترین زمان به نتیجه می‌رسید و مردم شیرینی این خدمت را احساس می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: امروزه در تمام عرصه‌ها گروه‌های جهادی فعال هستند و ۶ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان فعالیت می‌کنند.

نجمی مهمترین فرصت‌های شغلی را تسهیلات در حوزه دامداری، قالیبافی، کشاورزی، چرم‌دوزی عنوان کرد و گفت: تسهیلات ارائه شده در حوزه اقتصاد مقاومتی پارسال ۲۲۰ میلیارد تومان بود که این رقم ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده بود که ۴۰ درصد به علت مشکلات مربوط به دریافت‌کنندگان تسهیلات پرداخت نشد.

وی با اشاره به تخصیص ۵۰ هزار بسته معیشتی طی پارسال، افزود: هر بسته یک یا یک و نیم میلیون تومان ارزش داشت که به نیازمندان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.