تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: مشکلات رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال تعیین تکلیف شد.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بسیاری از اقداماتی که سال‌ها مورد درخواست و مطالبه مردمی بود در این شورا با اتحاد و همکفری اعضاء تصمیم گیری و اجرایی شد و معضلاتی همچون تکمیل نبودن رینگ شهری، مشکلات آبگرفتگی معابر و پروژه‌های ترافیکی نیمه تمام شهر یزد سال‌ها  بلاتکلیف رها شده بود.

او ادامه داد: رینگ شهری یزد بیش از ۲۵ سال بلاتکلیف بود و درهیچ دوره‌ای ورود نکرده بودند، اما این اقدام بزرگ در این دوره از شورا انجام شد و پروژه‌هایی مثل بلوار آیت الله ابوترابی بعد از ۲۰ سال اجرا شد. 

رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: میادین معلم، امام حسین (ع)، اطلسی، امام علی (ع)، شهدای یعقوبی و زیرگذر‌های ریلی و برخی از نقاط شهر اصلاح هندسی و یا میدان به چهار راه تبدیل شد و بلوار دانش پایه به بلوار استقلال بعد از ۱۸ سال بلاتکلیفی اجرا شد. 

سیفی اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی نیز در این دوره از شورای شهر تعطیل نشد و علی رغم اینکه بیش از هفتاد درصد اعتبارات در بخش عمرانی هزینه می‌شود، اما اعتبار سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری نیز بیش از ۱۰ برابر افزایش یافت وبه ۹۰۰ میلیارد ریال رسید.

در حاشیه نماز جمعه شهر یزد میز خدمت برپا شده بود و اعضای شورای اسلامی شهر یزد با همراهی شهرداران مناطق به درخواست‌های مردمی پاسخ دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار