تدوین ۲۰۰ برنامه به مناسبت دهه کرامت برای مدارس قزوین

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: به مناسبت دهه کرامت، ۲۰۰ عنوان برنامه با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و تربیتی برای مدارس استان تدوین شده است.

سرهنگ پاسدار ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: سازمان بسیج دانش آموزی باتوجه به آغاز دهه کرامت و روز دختر و با عنایت به اینکه حدود نیمی از جامعه دانش آموزان استان قزوین را دختران تشکیل می‌دهند، ویژه برنامه‌های جامعی را تحت عنوان "گلبرگ آفرینش" با عناوین و رویکرد‌های جذاب، متنوع و مناسب با ذائقه دختران برنامه ریزی کرده است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های شاخص در این ایام "در حریم آستان" است که در این برنامه دانش آموزان دختر یک روز به عنوان خادمین افتخاری بقاع متبرکه در بخش‌های مختلف اماکن شریف حاضر و به زائرین خدمت رسانی می‌کنند.

سرهنگ رسولی فر اضافه کرد: یکی دیگر از از برنامه‌های شاخص پویش "نامه‌ای از دختران ایران به رییس جمهور" است که در این پویش از دانش آموزان دختر خواسته شده تا نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را خطاب به رئیس جمهور بنویسند و این دل نوشته‌ها، جمع آوری و در قالب یک مکتوبه به عنوان یک هدیه معنوی از طرف بسیج دانش آموزی تقدیم دفتر دولت انقلابی شود.

این مسئول گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی با عنوان "دهکده فرهنگی پرنیان" با اجرای برنامه‌های مختلف از قبیل نمایشگاه عکس و پوستر، نمایشگاه صنایع دستی و توانمندی‌های دانش آموزان هنرستان‌ها، میز کتاب، مسابقات و چالش‌های جذاب، تریبون آزاد و حلقه‌های دوستانه با طرح موضوعات مناسب نوجوان با تاکید بر رعایت فضای شاد و مفرح دخترانه اجرا خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین عنوان کرد: برنامه‌های متنوع دیگری مثل برگزاری جشن‌های روز دختر، کارگاه‌های آموزشی، تئاتر‌های دانش آموزی، نمایشگاه صنایع دستی "دختران خلاق"، مسابقات ورزشی و هنری، کافه گفتگو "دختران آینده ساز "، اردو‌های تفریحی ویژه دختران، اکران فیلم، تقدیر از دختران نخبه علمی و فرهنگی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، پاتوق شعر "دختران آفتاب" برگزاری مسابقه عکس، دیدار دختران دانش آموز مطالبه گر با مسئولان ادارات و نهاد‌ها در سطح مدارس استان قزوین برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.