ثبت شکایت یا اعتراض به روند برگزاری انتخابات تا ۲۷ اردیبهشت

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان جنوبی: داوطلبان و مردم در صورت مشاهده تخلف در روند برگزاری انتخابات به مدت یک هفته تا ۲۷ اردیبهشت می‌توانند ثبت شکایت کنند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت:با توجه به برنامه ریزی و تمهیداتی که صورت گرفته بود خوشبختانه انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف در کمال صحت و سلامت و با آرامش و حضور پرشور مردم انجام شد.

وی از حضور گسترده ناظران در شعب اخذ رای خبرداد و افزود: نمایندگانی هم که از سوی داوطلبان برای نظارت بر صندوق‌های اخذ رای معرفی شده بودند در این دوره به نسبت دوره قبل افزایش چشمگیری داشتند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف در موضوع انتخابات و روند برگزاری آن ارائه نشده، گفت:چنانچه داوطلبی و یا ستاد انتخاباتی داوطلب اعتراض یا شکایتی داشته باشد باید به سامانه داوطلب که از سوی شورای نگهبان معرفی شده مراجعه کنند و اگر از سوی مردم تخلفی مشاهده شده برای ثبت شکایت و مستندات به سامانه مردم ناظر مراجعه و دراین سامانه مستندات را بارگزاری کنند تا از سوی شورای نگهبان بررسی شود.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: این سامانه‌ها از روز گذشته به مدت یک هفته تا ۲۷اردیبهشت برای ثبت شکایت از سوی داوطلبان و مردم فعال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.