اعلام رسمی نتایج انتخابات مجلس در حوزه های انتخابیه لنجان وسمیرم

اکبر پولادی باغبادرانی منتخب مردم لنجان ورحیم کریمی منتخب مردم سمیرم در مجلس دوازدهم شدند.

براساس اعلام رسمی ستاد انتخابات وزارت کشور، اکبر پولادی باغبادرانی با ۱۷ هزار و ۹۷۲ رای ازمجموع آراء صحیح ۳۱ هزار و ۹۵۴ رای منتخب مردم حوزه لنجان در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شد وبرای معرفی به مجلس شورای اسلامی اقدام لازم صورت خواهد گرفت.


همچنین براساس اعلام رسمی نهایی در حوزه انتخابیه سمیرم هم رحیم کریمی با کسب ۱۳۶۵۵ رای از مجموع آرای صحیح ماخوذه ۲۶۸۸۴ رای منتخب مردم سمیرم در انتخابات مجلس دوازدهم شد.


استان اصفهان درمجموع دارای ۱۶ حوزه انتخابیه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که در مرحله نخست با حضور مردم استان در انتخابات یازدهم اسفندماه، تکلیف ۱۴ حوزه انتخابیه با ۱۸ منتخب مشخص شد.

نتیجه انتخابات اسفند ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان اصفهان به دور دوم کشیده شده بود که در حوزه انتخابیه سمیرم، رحیم کریمی و سید محمد موسوی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز اکبر پولادی و حسین رجایی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت پرداختند.

 ٢٢١ شعبه اخذ رای در ۲ حوزه انتخابیه  لنجان و سمیرم برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده که در حوزه سمیرم ۶۸ صندوق اخذ رأی (۴۹ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار) و در حوزه لنجان نیز ۱۵۳ شعبه اخذ رأی (۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار) برای جمع آوری آرای مردم مستقر بود.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۵:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
به امید شهرستان شدن باغبهادران در آینده نزدیک