بنگر: پرسپولیس نباید حریف خود را دستکم بگیرد/ ارونوف یکی از خارجی‌های موفق لیگ است

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان نباید حریف خود را دستکم بگیرند و با تمام قوا برابر تیم هوادار صف‌آرایی کنند.  

محسن بنگر مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی اش از بازی سرخپوشان برابر تیم هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: مسعود شجاعی مربی جوان و آینده داری هست و تیم هوادار با هدایت شجاعی خیلی خوب بازی می‌کند. در آن طرف، تیم پرسپولیس هم نتایج خوبی گرفته است. ان شا الله یک بازی خوب همراه با برد پرسپولیس باشد.  

بنگر درباره برگ برنده بازی پرسپولیس و هوادار گفت: اگر پرسپولیس مثل بازی گذشته خود باشد در آن صورت می‌تواند این بازی را برنده شود. البته نباید سرخپوشان حریف خود را دستکم بگیرند و با تمام قوا برابر این تیم صف آرایی کنند.  

او درباره اینکه رقابت تنگاتنگی بین پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی وجود دارد، گفت: رقابت بین این ۲ تیم جذاب است و هر ۲ تیم دارند خوب بازی می‌کنند و پیروز می‌شوند و ان شا الله تا هفته آخر هم این رقابت ادامه یابد. ما دوست داریم پرسپولیس قهرمان شود، اما همه چیز در دست استقلال است، چون در صدر جدول قرار دارد. مگر اینکه آبی پوشان امتیاز از دست بدهند و  از آن طرف، تیم پرسپولیس بازی خوبی برابر تیم هوادار انجام بدهد و پیروز شود و به صدر جدول برود . به هر حال این بازی هم  تنها اشتباه، آخرین اشتباه می‌شود.  

مدافع سابق پرسپولیس درباره اینکه امید عالیشاه و سروش رفیعی در ۲ بازی اخیر اخراج شدند و به نظرش این نگرانی به وجود نمی‌آورد، گفت: شرایط بازی و حساسیت مسابقات لیگ باعث می‌شود که بازیکنان خطا کنند. خدا را شکر جایگزین‌های خوبی هستند که می‌توانند به جای بازیکنان اخراجی بازی کنند.  

او درباره اینکه عملکرد ارونوف بازیکن ازبکستانی را چطور دیده است، بیان کرد: بازیکن خوب و قوی هست. به نظرم خارجی‌هایی که می‌آورند شیوه بازی شان همانند ارونوف باشد. بازیکنی که یک به یک را خوب رد می‌شود و سرعت بالایی دارد و ضربات با پایش هم خوب است. معتقدم یکی از بازیکنان خارجی موفقی هست که به لیگ ایران آمده است.  

بنگر درباره اینکه عملکرد اوسمار را چطور دیده است و باید  قرارداد این مربی را  تمدید کنند یا نه!   اظهار کرد: اوسمار تاکنون با پرسپولیس نتیجه گرفته است و تیمش هم زیبا بازی می‌کند و می‌توانند به او بیشتر فرصت بدهند.  

مدافع سابق پرسپولیس درباره اینکه نتیجه بازی را چطور پیش بینی می‌کند، گفت:  ان شا الله با برد پرسپولیس همراه باشد.  

خبرنگار: مریم طایفه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار