پایان اخذ رأی در چگنی/ ۱۲۰۰۰ نفر در انتخابات شرکت کردند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات چگنی از پایان اخذ رأی در این شهرستان خبر داد.

 حجت‌الاسلام هبت‌الله هاشمی، امشب در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات دور دوم مجلس در شهرستان چگنی به پایان رسید.

او با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در چگنی، اضافه کرد: این دوره از انتخابات در اوج سلامت و امنیت برگزار شد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات چگنی با قدردانی از عوامل اجرایی، نیرو‌های نظامی، امنیتی و انتظامی برای برگزاری انتخابات در این شهرستان، اعلام کرد: هیچ‌گونه مشکلی در این انتخابات مشاهده نشد.

هاشمی با بیان اینکه حدود ۱۲ هزار نفر در انتخابات دور دوم مجلس در چگنی شرکت کردند، یادآور شد: برگ زرین دیگری بر تاریخ انتخابات این شهرستان افزوده شد.

فرآیند اخذ رأی دور دوم دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی از ساعات ابتدایی صبح امروز آغاز شد و این انتخابات در خرم‌آباد هنوز ادامه دارد.

۲۳۰ شعبۀ اخذ رأی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزۀ انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در مناطق شهری و ۲۱۷ شعبه نیز در مناطق روستایی مستقر شده‌است.

مجموع آرای اخذشده از حوزه انتخابیۀ خرم‌آباد و چگنی در دور نخست انتخابات ۲۰۸ هزار و ۹۵۰ رأی بود که از این تعداد ۱۹۳ هزار و ۸۶ رأی به‌عنوان آرای صحیح شناخته شد.

محمدرضا ملکشاهی‌راد با ۳۰ هزار و ۷۴۱ رأی، رضا سپهوند با ۲۲ هزار و ۶۵۲ رأی، قدرت‌الله ایمانی با ۲۰ هزار و ۴۸۰ رأی و هادی هاشمی‌نیا با ۱۷ هزار و ۸۰۵ رأی به‌ترتیب آرا در دوم انتخابات مجلس حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی با هم رقابت می‌کنند.

 

برچسب ها: انتخابات ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.