همایش متمرکز توجیهی ـ آموزشی زائران حج 1403 با حضور زائران کاروان های حج شهرستان کرمان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

ایرانمنش مدیر حج و زیارت استان کرمان در این آیین، ضمن خیر مقدم به مدعوین، با اشاره به تعداد حج گزاران این استان در حج پیش رو ، در خصوص نحوه چینش کاروان ها و عملیات اجرایی حج ، پرداخت ارز و همچنین لزوم همکاری زائران با خدمتگزاران و عوامل کاروان ها توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه این همایش پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به زائران بیت الله الحرام؛ به صورت تصویری به نمایش درآمد.

از بیانات ارزشمند حجت السلام و المسلمین نواب، موضوع قدرشناسی از فرصت حج بود که زائران می بایست از این فرصت استفاده مغتنم را ببرند.

در این همایش مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری ، فرمانده پلیس فرودگاه های استان و نماینده دانشگاه علوم پزشکی توصیه هایی به زائران حج پیش رو داشتند.

همچنین در این همایش حجت الاسلام سازندگی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان به بیان نکاتی در خصوص اعمال و فضائل حج و آموزش عملی مناسک حج با حضور تعدادی از زائران با لباس احرام به صورت نمادین پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار