امام جمعه موقت همدان:

امروز فلسطین، مساله اصلی جهان اسلام و جهان بشریت است

امام جمعه موقت همدان گفت: امروز فلسطین، مساله اصلی جهان اسلام و جهان بشریت است و رژیم صهیونسیم در عرض این چند ماه هزاران نفر از مردم بی گناه این سرزمین به شهادت رسانید.

 حجت الاسلام فاضلیان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان با اشاره به اینکه اسرائیل خجالت نمی‌کشد و دست از جنایت خود بر نمی‌دارد،گفت: در کنار کشور‌های اسلامی، دانشجویان کشور‌های اروپایی، آمریکا، آلمان و فرانسه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پا خواسته اند.

او گفت: دانش آموزان مدرسه این کشور‌ها نیز در کنار دانشجویان به پا خواسته اند.

امام جمعه موقت همدان گفت: امروز فلسطین، مساله اصلی جهان اسلام و جهان بشریت است و ما شاهد آن هستیم که در عرض این چند ماه هزاران نفر از مردم بی گناه  غزه اعمم از جوان، پیر، زن و کودک این سرزمین به شهادت رسیده‌اند.

وضعیت آب آشامیدنی همدان بهبود پیدا کند

 حجت الاسلام سید حسن فاضلیان گفت: شاهد بارش‌های خوبی در فروردین و اردیبهشت امسال بودیم و براین اساس باید وضعیت آب آشامیدنی در سطح استان و شهر همدان را بهبود یابد.

او گفت: بارش نعمت‌های الهی در ماه‌های فروردین و اردیبهشت امسال توفیقی بود و مسوولان این نعمت را قدر بدانند و وضعیت آب آشامیدنی در سطح استان و شهر همدان را بهبود بخشند.

امام جمعه موقت همدان گفت: با این همه بارش نعمت الهی دیگر عذری برای کسی باقی نمی‌ماند و وضع آب آشامیدنی استان باید بهبود یابد و مسوولان با بهره برداری از این نعمت مردم را در آسایش قرار دهند.

او با اشاره به آغاز دهه حج گفت: از امروز یک هفته به نام حج نامگذاری شده است و کارگزاران و حجاج به خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند که حضرت آقا، توصیه‌های ارزشمندی در رابطه با این سفر روحانی به حجاج داشتند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز در برخی از شهرستان‌های کشور از جمله شهرستان ملایر در حال برگزاری است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مجلس قوی با رای قوی به دست می‌آید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
امروز فلسطین مساله اصلی جهان اسلام و بشریت است جمله اقای فاضلیان نیست که شما تیتر بزرگ زدید این جمله رو یا حضرت امام فرمودند یا حضرت آقا ..