شرکت در انتخابات، سبب اقتدار ایران اسلامی می‌شود

خطیب موقت جمعه بیرجند: در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ انتخابات آبرومند برگزار شد و امروز هم مردم همیشه در صحنه ایران، به نیت اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی، حضور بهم رساندند.

حجت الاسلام مختاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: انتخابات تعیین کننده‌ی سرنوشت کشور است، پس تکلیف و وظیفه همه‌ی ما، حضور پرشور و آگاهانه در این دور از انتخابات نیز است.

وی گفت: جمهوری اسلامی با منطق قویِ انسانیت و قرآنی پای کار است و دشمنان همواره دنبال سنگ اندازی برای ایران اسلامی هستند.

خطیب موقت جمعه بیرجند با تأکید بر اینکه تا آخر پای انقلاب و این مسیر ایستاده‌ایم، افزود: انقلاب و نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف کارنامه درخشانی دارد و در عرصه‌های مختلف در جهان حرف برای گفتن دارد که در این مسیر، همواره از مظلومان جهان و مردم غزه حمایت میکند.

حجت الاسلام مختاری همچنین با بیان اینکه در موضوع حجاب و عفاف باید دغدغه‌مند باشیم گفت: بانوان ایران اسلامی تربیت شده مکتب امام حسین علیه السلام اند و باید مراقب فریب دشمن در فضای مجازی باشند تا از سنگر توحید دور نشوند.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای طرح نور افزود:. از خانواده‌ها گرفته تا دولت و نهاد‌های فرهنگی، باید جهادی در زمینه حجاب و عفاف قدم بگذاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.