کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات در محور‌های مواصلاتی فهرج ـ زاهدان

رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج گفت: آمار تصادفات در محور‌های مواصلاتی منتهی به فهرج ـ زاهدان نسبت به پارسال ۱۰۰ درصد کاهش یافته است.

امیر حسین بهجتی در دیدار با فرمانده جدید و سابق پلیس راه فهرج ـ زاهدان، ضمن تبریک انتصاب وی، از زحمات فرمانده سابق قدردانی کرد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان فهرج گفت: خوشبختانه در ایام نوروز امسال آمار تصادفات منجر به فوت در محور‌های مواصلاتی منتهی به فهرج ـ زاهدان صفر بود و نسبت به سال قبل صدرصد کاهشی بوده است.

بهجتی افزود: وقوع اکثر تصادفات درجاده‌ها ناشی از سرعت غیر مجاز و خواب آلودگی رانندگان است که بایستی رانندگان پس از چندساعت رانندگی در تفرجگاه‌ها استراحت کنند تا حین رانندگی حادثه‌ای بوجود نیاید.

این مقام قضایی تصریح کرد: همه دستگاه‌های متولی برای جلوگیری و به حداقل رساندن سوانح جاده‌ای باید تمامی ظرفیت خود را مطابق قانون بکار گیرند.

وی بیان داشت: در صورت مشاهده و گزارش هرگونه کوتاهی و ترک فعل دستگاه‌های متولی که با افزایش سوانح جاده‌ای مرتبط باشد، برخورد خواهد شد.

پلیس راه فهرج ـ زاهدان ۷۴ کیلومتر از فهرج به سمت زاهدان۱۱کیلومتر به سمت نرماشیر و ۱۲۰کیلومتر جاده روستایی را پوشش می‌دهد که خوشبختاته طی ایام نوروز هیچ تصادف منجر به فوتی در این محدوده نداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.