وزیر ارتباطات:

احراز هویت و استعلام‌ها مانند دوره قبل به صورت برخط است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در وزارت کشور گفت:امروز شاهد دور دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخاباتی هستیم و این دوره هم مانند دوره قبل احراز هویت و استعلام‌ها مانند دوره قبل به صورت برخط است و نقش ارتباط بسیار پررنگ است

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در وزارت کشور گفت:امروز شاهد دور دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخاباتی هستیم و این دوره هم مانند دوره قبل احراز هویت و استعلام‌ها مانند دوره قبل به صورت برخط است و نقش ارتباط بسیار پررنگ است در دوره قبل در ۹۹ ممیز ۸ دهم درصد دسترسی به شبکه پوشش ارتباطی وجود داشت و ۹۹ درصد استعلمات ب صورت برخ انجام شد.

وی ادامه داد: امروز هم با گذشت یک ساعت و بیست دقیقه باید اعلام کنم همان شرایط برقرار است و ۹۹ و ۷ دهم درصد دستگاه‌ها بیش از یک بار وصل شدند که نشان میدهد مشکل پوشش ارتباطی نداشتیم و ۹۹ درصد استعلامات هم به صورت برخط انجام شده است. همچنین در طی دو سال قبل بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ روستای بیش از بیست هزار خانوار را به شبکه وصل کردیم.

زارع پور افزود: هنوز تعدادی مسیر داریم که در صدد هستیم اینها را به شبکه پشتیبان وصل کنیم، اما تا این لحظه زیرساخت‌های کشور پایدار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار