خدمات تیم‌های بهداشت و درمان اضطراری هلال احمر به ۳۲۰ نفر از روستائیان کردکوی

به مناسبت هفته هلال احمر، تیم بهداشت و درمان اضطراری هلال احمر گلستان در مدت ۲ روز به ۳۲۰ نفر از روستاییان کردکوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر مانور مشترک بهداشت و درمان اضطراری در مناطق روستایی شهرستان کردکوی با حضور دو تیم عملیاتی از شهرستان‌های ترکمن، کردکوی و مرکز استان برگزار شد.

او افزود: در این مانور که با مشارکت معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی و معاونت داوطلبان اجرا شد، ۲ روزه ۳۴ نفر عضو تیم بهداشت و درمان اضطراری شامل پزشک، روان شناس، پرستار، ماما، کارشناس امور دارویی به همراه تیم پشتیبانی با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۳ روستای چمن ساور، حاجی آباد بالا و حاجی آباد پایین اعزام شدند. 

غریب آبادی ادامه داد:  طی دو روز استقرار تیم‌ها ۳۲۰ نفر از اهالی این ۳ روستا خدمات رایگان دریافت کردند و ۲۰ نفر هم با استفاده از ظرفیت خدمات حمایتی برای تکمیل مراحل درمان به مراکز درمانی شهری ارجاع داده شدند.

او افزود: همچنین بخشی از دارو‌های توزیع شده بین بیماران مراجعه کننده از محل دارو‌های جمع آوری شده در طرح مرهم زائر تامین شد و به ۱۲ خانواده کم برخوردار بسته معیشتی اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار