پایان هفتمین مرحله طرح «آرامش در شهر» در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از اجرای هفتمین مرحله از طرح «آرامش در شهر» در حوزه برخورد با قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادین متجاهر در استان همدان خبر داد.

سردار سلمان امیری گفت: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی برخورد با قاچاقچیان و جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر و معتادین متجاهر و پاکسازی محلات از وجود این دسته از افراد است.

او گفت: برابر سوابق موجود بخشی از جرائم خرد مانند سرقت‌ها توسط این افراد صورت می‌گیرد، بنابراین پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای پاسخگویی به این مطالبه هفتمین مرحله از طرح آرامش در شهر را در تاریخ ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در استان اجرا کرد. 

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اجرای این طرح در استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان‌های تابعه و یگان ویژه انجام گرفت که در این راستا تعداد ۸۲ نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد دستگیر و بیش از ۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد. 

سردار سلمان امیری گفت: همچنین تعداد یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در این راستا توقیف و ۳۰۶ معتاد و معتاد متجاهر دستگیر که پس از غربالگری به مراکز ماده ۱۶ و ۱۵ تحویل شدند. 

او  گفت: تشدید برخورد با خرده فروشان و طرح‌های جمع آوری معتادین متجاهر بصورت هفتگی در محلات با همکاری رده‌های انتظامی و یگان ویژه ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: معتادان ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.