فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کشف ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر تریاک که درون بار هندوانه یک دستگاه کامیون جاساز شده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین خواجه بیان کرد: با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس و کسب اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ در محور‌های مواصلاتی عسلویه و اقدام برای حمل و جابه‌جایی محموله مواد مخدر به استان‌های مرکزی، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس روز گذشته ماموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی (ره) عسلویه با حساسیت بیشتری اقدام به پایش خودرو‌های عبوری کرده و در همین راستا به یک دستگاه کامیون باری بنز حامل هندوانه مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه ادامه داد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله آن، مقدار ۱۰۶ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه‌ای داخل ۱۳ عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود، کشف شد.

سرهنگ خواجه با بیان این‌که در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند، یادآور شد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و امنیت شهروندان خط قرمز ماست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کشف فرمانده انتظامی شهرستان استان بوشهر یکی هست