رییس ستاد انتخابات استان البرز از پیش بینی ۸۷۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس خبرداد.

مرتضی ولی پوری گفت: در مرحله اول دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۹۲۲ شعبه داشتیم که باتوجه به اینکه دراین مرحله نیاز به ۸۷۰ شعبه در حوزه انتخابیه کرج ،اشتهارد و فردیس بود این تعداد شعبه اخذ رای آماده شده است .

وی بیان کرد: از مجموع ۸۷۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج ،اشتهارد و فردیس ، ۸۳۳ شعبه ثابت و ۳۷ شعبه سیار است که از این تعداد شعبه اخذ رای ۶۸۸ شعبه در مرکز استان البرز و مابقی در شهرستان های فردیس و اشتهارد است.

رییس ستاد انتخابات استان البرز گفت: همچنین شعبی در شهرک های صنعتی برای اخذ رای پیش بینی شده و رای دهندگان باید از میان متولدین ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۸۵ به قبل باشند .

ولی پوری افزود: کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت کردند فقط می‌توانند در همان حوزه انتخابیه مرحله اول، رای دهند و کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکردند می‌توانند در هر حوزه‌ای که مرحله دوم انتخابات در آن برگزار می‌شود، رای دهند.

رییس ستاد انتخابات استان البرز یاد آورشد: حضور فرد رای دهنده با هر یک از اسناد و مدارک هویتی پنجگانه (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت) در شعبه اخذ رای امکان پذیر است.

وی تعداد واجدان شرایط رای دادن را در سه شهرستان کرج ، فردیس و اشتهارد در استان البرز یک میلیون و ۴۷۲ هزار نفر عنوان کرد .

ولی پوری تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم درهمان ساعت اولیه اخذ رای (هشت صبح ) در پای صندوق ها حضور یابند تا در ساعات پایانی با اذحام جمعیت مواجه نشویم .

وی با بیان اینکه ۱۷ هزار عامل اجرایی انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند گفت: این افراد ازجمله بازرس ،نماینده فرماندار ، نیروی انتظامی هستند .

ولی پوری یاد آورشد: مهمترین رویداد سیاسی، اجتماعی کشور درحال وقوع است بنابراین تمام تمهیدات برای خلق حماسه ای دیگر از حضور مردم پیش بینی شده است .

رییس ستاد انتخابات استان البرز بیان کرد: انتخابات متعلق به گروه یا جناح خاصی نیست و عوامل اجرایی ، نظارتی آن از بطن مردم هستند تا از آرا صیانت شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.