در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رادیو فرهنگ میزبان اهالی کتاب می‌شود/ هم رادیویی بشنوید هم تصویری ببینید

شبکه رادیویی فرهنگ با برنامه «کتاب فرهنگ» سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران را از امواج رادیو و پخش همزمان تصویری برنامه در وبگاه رادیو فرهنگ و ایرانصدا همراهی می‌کند.

منصوره کردی مدیر گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ گفت: برنامه «کتاب فرهنگ» به طور مستقیم از نمایشگاه کتاب تهران روی آنتن شبکه رادیویی فرهنگ می‌رود و برنامه سازان این شبکه میزبان نویسندگان و ناشران و مردم کشورمان هستند.

وی با اشاره به اینکه پخش برنامه “کتاب فرهنگ” از برنامه‌های روتین این گروه در طول نمایشگاه متفاوت از همیشه پخش می‌شود افزود: رادیو فرهنگ با برنامه «کتاب فرهنگ» به طور ویژه بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور را همراهی می‌کند. این برنامه از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت به طور ویژه به پوشش سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران اختصاص داردو ساعت برنامه نیز در طول برگزاری نمایشگاه از ساعت ۲۰ به ساعت ۱۷ تغییر کرده است.

رادیو فرهنگ؛ میزبان نویسندگان برجسته

کردی اشاره به رویکرد این برنامه در طول برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: بیشترین زمان برنامه به گفتگو اختصاص دارد و حضور برجسته نویسندگان و ناشران در این برنامه بدیهی‌ترین بخش این برنامه است، گفتگوی گزارشگران با غرفه داران و شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشکاه و شنیدن دغدغه‌های آنها از دیگر بخش‌های کتاب فرهنگ است. 

وی افزود: مسئولان نمایشگاه در این برنامه ضمن اطلاع رسانی از فعالیت‌هایی دارند در این برنامه پاسخگو سوالات و دغدغه‌های شرکت کنندگان خواهند بود، همچنین یک‌روز برنامه ویژه کودکان و نوجوانان را لحاظ کرده ایم. 

مدیر گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ بیان داشت:امروز در اولین روز از این برنامه «نقد اندیشه‌ها» با موضوع بررسی و نقد اندیشه‌های عرفانی وین دایر با حضور کارشناسی «محمد رسول تبیک» و با حضور مهمانان ویژه نمایشگاه کتاب انجام کی شود و کارشناس تلفنی برنامه نیز مهدی سالاری مدیر مؤسسه عصر ایمان است همچنین کتاب‌های نیم نگاهی به معنویت وین دایر و رنسانس قدسی معرفی خواهد‌شد.

وی افزود:شبکه رادیویی فرهنگ برنامه کتاب فرهنگ را با حضور نویسندگان و ناشران برجسته ساعت ۱۷ تا ۱۸ از گروه تاریخ و اندیشه از مصلی تهران محل برگزاری نمایشگاه کتاب هرروز با یک گروه برنامه ساز تقدیم مخاطبان می‌کند و‌امروز محمدرضا حاج حیدری به عنوان تهیه کننده، نگین خواجه نصیر گوینده و حمیرا فراتی گزارشگری هستند که در نمایشگاه حضور دارند و پخش همزمان تصویری برنامه در وبگاه رادیو فرهنگ و ایرانصدا انجام می‌شود.

گفتنی است، برنامه سرزمین من به طور زنده با بخش‌های گزارش، گفتگو و اطلاع رسانی رویداد‌های مربوط به نمایشگاه کتاب، ساعت ۱۳ تا ۱۴ از روی آنتن می‌رود. برنامه ققنوس با معرفی کتاب در گفتگو با ناشران و نویسندگان حوزه ادب و هنر ساعت ۱۵ و برنامه صبح به وقت فرهنگ در قالب گزارش اطلاع رسانی ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شوند.رادیو فرهنگ را روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز بشنوبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار