مجموعه ورزشی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور مزین به نام شهید محمد حسن براهویی دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان و از شهدای مدافع امنیت حادثه تروریستی راسک شد.

در مراسمی با حضور قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجموعه ورزشی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور به نام شهید محمد حسن براهویی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان و شهداء مدافع امنیت حادثه تروریستی راسک نامگذاری شد.

  توسلی رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت یاد و خاطر شهداء دانشجو بعنوان سفیران ایثار و گذشت و رهروان اصلی علم و آگاهی از برنامه های ویژه فرهنگی و محوری مجموعه دانشگاه پیام نور است که نامگذاری یک مجموعه وزرشی در سازمان مرکزی به نام یکی از دانشجویان شهید دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در همین راستا انجام شده است.

مجموعه ورزشی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور مزین به نام شهید محمد حسن براهویی

وی گفت: دانشجویان دانشگاه ولایی پیام نور با الگو پذیری از شهداء انقلاب ، شهداء مدافعین حرم و شهداء امنیت همواره یاد و خاطره این شهیدان والا مقام را زنده نگه خواهند داشت.

گفتنی است که در این مراسم پدر شهید محمد حسن براهویی، رئیس و معاونین دانشگاه پیام نور کشور و رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار