در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

فرصت امتحان ترمیم نمره یک بار و در خرداد است

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دانش آموزان یک بار فرصت امتحان ترمیم آن هم در خرداد همزمان با برگزاری امتحانات پایان سال را بیشتر نخواهند داشت.

عبدالرسول پورعباس٬ رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سازمان سنجش درگاه سامانه اش را با هدف تایید دانش آموزان به عنوان داوطلب آزمون سراسری باز کرده تا دانش آموزان به سمت امتحان ترمیم برای کسب نمره جهت سوابق تحصیلی در آزمون هدایت شوند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان یک بار فرصت امتحان ترمیم دارند؛ آن هم در خرداد همزمان با برگزاری امتحانات پایان سال خواهد بود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: آزمون سراسری امسال یکی از بی نظیرترین ها از نظر کیفیت سوالات، حوزه های امتحانی و امنیت بوده است. ۲۵ نفر از افراد تجهیزات تقلب را به جلسه ازمون آورده بودند که همگی شناسایی شده و در اختیار پلیس قرار داده شده اند.

وی افزود: آزمون با کیفیت بالایی در سراسر کشور برگزار شد. برای اولین بار در تمام حوزه های امتحانی کشیک اورژانس و آتش‌نشانی را داشتیم.

رئیس سازمان سنجش بیان کرد: ترمیم معدل ویژه داوطلبان آزمون سراسری بر عهده و از وظایف وزارت آموزش و پرورش است و سازمان سنجش مسیر سنجش و سیستم های الکترونیکی را در راستای کمک به این وزارتخانه، در اختیار آموزش و پرورش قرار داده است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره متخلفان در آزمون سراسری گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات های تجدید نظر ارجاع می‌شوند و معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از ۵ سال نداریم. 

خبرنگار: حمید جنیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۲۱:۳۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا لعنتتون کنه شماها ادمیددد؟؟برا من ویرایشش باز نیستتتت چه غلطططی کنممم من,یکساله دارم حداقل روزی ۱۲ساعت درس میخونم،من یه دیپلم ۹۳گرفتم،ییار ۴۰۱ درسای تجربی رو امتحان دادم تغیر رشته دادم،برام زده داوطلب قبل ۸۴؛دوتا زمین برای من ارائه شده!!!دروس پیش دانشگاهیی اورده!!!!و و و وو چه کار کنم چجوری ویرایش کنم؟؟؟؟چرا دیشب اعلام میکنید هرکی نیاد سر امتحان تراز منفی داره!!شماها خودتون که صدای مردمو در میارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
با این تصمیم فقط دانش آموزان را نابود میکنین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا لعنتتون کنه آخه چرا اینقدر به دانش آموزان استرس میدید
بعدم که دانشجو میشن ی جور دیگه بدبختن تو این مملکت درس خوندن فقط ضرره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
هر امتحانی باید سه بار باشه
Iran (Islamic Republic of)
Sofia
۰۰:۱۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
میشه لطفا فرصت ترمیم برای پشت کنکوری ها ی بار نباشه و سال های بعد هم بتونن امتحان بدن
یا اصلا کلا این طرح مزخرف معدل رو کلا بر دارین و کنکور مثل سال‌های قبل شه
میدونم صدای ما رو کسی نمیشنوه و کار خودتون و میکنید ولی ...
قرار بود کنکور راحت تر شه ...صد برابر خرج ما بیشتر شد
خانواده هامون دیگه نمیتونن ببیننمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
لطفا تجدید نظر کنید واقعا با یک بار نمیشه ترمیم انجام داد وبه نمره ایده آل رسید فرصت چند باره بدین اینجوری فقط دانش آموزان افسردگی میگیرن همین خواهش میکنم جدی راجب به این موضوع فکر کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
قرار بود استرس دانش آموزان رو کمتر کنند??
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۰:۵۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
این طرح از همین الان شکست خورده است ،چطور به خود اجازه می دهند با این مصوبه های غیر عقلانی با آینده چند نسل از جوانان ایران بازی کنند، وقتی نمی‌توانند کنکور را با روشی درست جایگزین کنند لااقل شرایط را برای دانش آموزان از چیزی که هست بدتر نکنند،خصوصا که مصوبه امتحانات نهایی باعث شده افراد کم درآمد و ضعیف جامعه که در آنها فرزندان در اداره خانواده باید کمک خرج خانواده باشند روز به روز امید خود را برای قبولی در دانشگاه های مطرح و رشته های پر متقاضی از دست می دهند ،البته وقتی مسئولین از قشر ضعیف جامعه نیستند نباید هم آنها را درک کنند. لطفا این روال ناعادلانه را تغییر دهید
Iran (Islamic Republic of)
Mrhasanz
۱۹:۳۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
فرصت ترمیم باید بیشتر شه، جنگه مگه فقط یکبار!؟
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرااینقدرسنگ جلوپامون میذارید.خدالعنتتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
تورو خدا فرصت ترمیم معدل رو بیشتر کنید
آخرین اخبار