فضای مدارس استان قزوین فرسوده است

استاندار قزوین گفت: با توجه به فرسودگی فضای مدارس، استان قزوین به لحاظ تاسیسات زیربنایی در حوزه آموزش و مدارس جز استان‌های فقیر کشور است.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین همزمان با روز گردامیداشت مقام معلم در مدرسه شاهد فضیلت گفت: شأن و جایگاه معلمان در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه و برجسته‌ای برخوردار است.

وی افزود:  دولت سیزدهم قدردان زحمات و تلاش‌های معلمان در تعلیم و تربیت تربیت نسل جدید است.

اعلایی با اشاره به حوادث و تحولات در دانشگاه‌های آمریکا بیان کرد: دولتمردان آمریکایی تصور چنین تحولاتی را نداشتند.

وی با اشاره به بروز برخی ناهنجاری‌ها در جامعه تاکید کرد: سیستم آموزشی ما در مدارس باید برنامه ریزی کند تا با ریشه یابی این ناهنجاری‌ها جلوی این مشکلات گرفته شود.

استاندار قزوین، تخلیه هیجانات با بازی و ورزش را یکی از بهترین راهکار‌های جلوگیری از بروز ناهنجاری‌ها در سطح جامعه برشمرد.

وی توجه به مسائل دینی، ارزشی و اخلاقیات را از بهترین فاکتور‌های ایجاد جامعه مناسب بیان کرد.

اعلایی در پایان این دیدار با اهدای گل به معلمان مدرسه شاهد فضیلت از زحمات این قشر تقدیر و تشکر کرد.

محمد مهدی اعلایی سپس در جمع مربیان و معلمان هنرستان تربیت بدنی دولتی پسرانه ارزش گفت: ورزش در ایجاد روحیه شاداب و همچنین توسعه و پیشرفت جامعه تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: اثر گذاری وسیع هنرستان تربیت بدنی بر عرصه‌های مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و این تاثیر به خوبی ملموس است.

استاندار قزوین با اشاره به ظرفیت‌های مستعد استان در حوزه ورزش اظهارداشت: ما این تاثیر را در خصوص عملکرد تیم فوتبال شمس آذر و همچنین المپیک دیدیم.

اعلایی بر حمایت مجموعه استانداری از ورزش استان تاکید کرد و گفت: استعداد‌های خوبی در استان در رشته‌های مختلف ورزشی داریم که کشف و شناسایی آنها در رونق ورزش استان بسیار اهمیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار