در نشست مدیرکل امور اتباع خراسان رضوی با جمعی از علمای اهل سنت اتباع اعلام شد تمامی فعالیتهای فرهنگی اتباع اهل سنت باید در چارچوب قوانین باشد.

نشست مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با جمعی از علمای اهل سنت اتباع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، در این نشست حسین شرافتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی به گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها،بیان داشت: تعدادی از شهدا و مجروحین این حادثه از جامعه اهل سنت اتباع و مهاجرین کشور بودند و این بیانگر وحدت بین شیعه و سنی خصوصا ایستادگی در پای ارزشها و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد که این مهم دشمنان اسلام را مایوس نموده است.

با تشکیل سازمان ملی مهاجرت اقدامات بسیار ارزنده ای در قالب طرحها و برنامه های مختلف در دست اجرا می باشد که جامعه اهل سنت اتباع و مهاجرین نیز از خدمات بهره مند میگردند.

شرافتی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل علما و بزرگان اهل سنت اتباع و مهاجرین استان با این اداره کل، گفت: تمامی فعالیتهای فرهنگی و مذهبی اتباع اهل سنت استان بایستی در چارچوب قوانین و مقررات و با هماهنگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.