فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از غرق شدن نوجوانی ۱۴ ساله در این شهرستان به علت آشنا نبودن با فنون شنا خبر داد.

نوذر نظری فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت : پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در کانال آب طرح گرمسیری سرپل ذهاب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت در محل حاضر شده و در تحقیقات ابتدایی دریافتند نوجوان ۱۴ ساله‌ای که به همراه دوستانش برای شنا به کانال آب طرح گرمسیری مراجعه کرده، به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شده و در راه انتقال به مراکز درمانی متاسفانه جان خود را از دست داده است.

نظری از تشکیل پرونده‌ای در این راستا خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در حال انجام است .

برق جان یک نفر را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب گفت: به علت برق‌گرفتگی، یک نفر حین انجام کار‌های تأسیساتی در یک مرغداری در شهرستان گیلانغرب جان خود را از دست داد.

منصور محمدی در جمع اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه منجر به فوت در یک واحد مرغداری در این شهرستان، تیمی از مأموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و در تحقیقات ابتدایی مشخص شد یک نفر حین برق‌کاری و انجام امورات تأسیساتی در مرغداری در حال ساخت بوده که بر اثر برق گرفتگی از چهارپایه سقوط و فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی گیلانغرب از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و انتقال جسد فرد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق فوت وی خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.