رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی رفت‌و آمد‌ها را مختل می‌کند

چمران گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی رفت‌و آمد‌ها را مختل می‌کند و امیدواریم طبق وعده‌ها سال آینده در شهر آفتاب برگزار شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز شوراها، اظهار کرد: مردم هستند که باید از شورا‌ها انتفاع ببرند و امیدواریم شورایی‌ها در سراسر کشور خادمین خوبی برای مردم باشند.

وی با بیان اینکه بنده وعده‌ای نمی‌دهم و آنچه در مسیر اجراست پروژه‌های عمرانی ماست، خاطرنشان کرد: پروژه‌های بزرگ در شهر تهران به سرعت در حال اجراست و امیدواریم به موقع اجرا و تحویل داده شود.

چمران افزود: برنامه‌هایی برای خرید وسایل حمل و نقل عمومی داریم و به رغم کم‌کاری‌های موجود و برخورد برخی افراد که به نفع آنها نیست این موضوع اجرایی شود، کار جلو می‌رود و به نتیجه خواهد رسید. برای تایید فنی واگن‌های مترو گامی برداشته شده و نامه‌ای ارسال شده تا مبلغ به حساب سازنده واریز شود تا ساخت صورت بگیرد. البته طبق وعده ساخت آغاز شده و امیدواریم بتوانند در ۱۴ ماه وعده داده شده به نتیجه برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: دیدگاه بنده جهادی است و بر این مبنا حرکت می‌کنم. حتی یک ساعت هم برای بنده مهم است و اگر یک ساعت هم زودتر به نتیجه برسد با توجه به اینکه به نفع مردم خواهد بود، موضوع اهمیت دارد. هر بخشی به نوبه خود تلاش می‌کند مشکلات رفع شود؛ هرچند مشکلات یک یا دو یا ۱۰ مورد نیست. گاهی برای رفع یک مشکل شاید یک ماه زمان صرف شود.

وی ادامه داد: در دوره‌های قبل نیز برای مثال برای تاسیس بانک شهر به ۲۰۰ امضا نیاز بود و افرادی مامور شده بودند که حتی در منزل کسانی که باید امضا بدهند، مستقر شوند و امضا بگیرند.

چمران با بیان اینکه بنده اطلاع ۱۰۰ درصدی در خصوص مافیای خودرو ندارم و در این زمینه ورود نمی‌کنم، گفت: نمایشگاه کتاب در مصلی رفت‌و آمد‌ها را مختل می‌کند و امیدواریم طبق وعده‌ها سال آینده در شهر آفتاب برگزار شود.

وی افزود: اگر تبلیغات نمایشگاه در مترو توسط این شرکت انجام شده باشد پیگیری و برخورد خواهد شد، اما اگر شرکت‌هایی فضای تبلیغات را اجاره کرده باشند، بحث متفاوتی است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آخرین وضعیت حمل و نقل عمومی توسط معاونت حمل و نقل ارائه می‌شود، گفت: ساعت ۱۰ نیز هیات امنای ستاد مشارکت محلات تشکیل خواهد شد. گزارش خزانه‌دار شورا از حساب درآمد و هزینه‌ها نیز آماده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار