ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید که در صورت توافق برای آزادی اسرا، حمله به رفح را به حالت تعلیق در می‌آورد.

اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید که در صورت حصول توافق برای آزادی اسرای صهیونیست، حمله زمینی برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب غزه ممکن است به حالت تعلیق درآید. 

به گزارش رویترز، وی مدعی شد: «آزادی اسرا برای ما اولویت اصلی است»؛ و بعد در پاسخ به این سوال که آیا این شامل به تعویق انداختن عملیات برنامه‌ریزی شده برای حمله به رفح می‌شود یا خیر، پاسخ داد: «بله. در صورت توافق، عملیات را متوقف می‌کنیم». 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحت فشار زیادی برای آزادی اسرا قرار دارد. منابع رسانه‌ای می‌گویند هزاران صهیونیست امشب نیز در تداوم اعتراضات هفته‌ای خود در مرکز تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برکناری وی شده‌اند. 

گفته شده روز گذشته یک هیئت مصری برای گفت‌وگو با سران صهیونیست در خصوص توافق آتش‌بس و آزادی اسرا، راهی سرزمین‌های اشغالی شده است. منابع عبری این گفت‌وگوها را مفید ارزیابی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۲:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
دستشون خالی شده. موشک باران ایران حسابی کار دستشون داده و رو نمی کنند. امریکا مجبور شده کلی تسلیحات جدید بفرسته و مخفی کاری در حد تیم ملی. موقعیت نداشته رو امتیاز میدونن. روغن ریخته رو خرج امامزاده کردن همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
دروغ می‌گویند عین روز روشنه که با آزادی اسرای صیهونیستی حمله به رفح شروع می‌شود.
آخرین اخبار