نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول

بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه به ۲۳.۵۱ درصد رسید.

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۵۲ درصد به ۲۳.۵۱ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه رسید. 

نرخ بهره بین بانکی

برچسب ها: بانک مرکزی ، نرخ بهره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
نرخ ربا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
علت تورم افسارگسیخته بانک ها هستند چون بانک ها هیچ دارایی از خودشان ندارند ولی پول مردم را میگیرند و سپس با نزول بالایی این پول را به گردش درمیاورند و در تمام ادوار و حکومت ها اعمال نزولخواری خودشان را قانونی ثبت میکنند تا جای هیچ بحثی وجود نداشته باشد ایه دویست هفتادو پنج بقره: كسانی كه ربا می‌خورند [در میان مردم برای امور زندگی خود] به پای نمی‌خیزند، مگر مانند به پای خاستن كسی كه شیطان او را با تماس خود آشفته حال كرده [و تعادل روانی و عقلی‌اش را مختل ساخته‌] این بدان سبب است كه آنان گفتند: خرید و فروش هم مانند رباست. در حالی كه خدا خرید و فروش را حلال، و ربا را حر ام كرده است. پس هر كه از سوی پروردگارش پندی به او رسد و [از كار زش ت خود] بازایستد، سودهایی كه [پیش از تحریم آن‌] به دست آورده، مال خود اوست، و كارش [از جهت آثار گناه و ك یفر آخرتی‌] با خداست. و كسانی كه [به عمل زشت خود] بازگردند [و نهی خدا را احترام نكنند] اهل آت ش‌اند، و در آن جاودانه‌اند. (۲۷۵)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام عجب روزگاری داریم مملکت اسلامی بانک داری اسلامی ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بانکداری با ربا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
بهره یعنی ربا . بخاطر همین هست که وای به حال کشور ما شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
الهی شکر بالاخره معلوم شد بهرس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۲۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جالبه هیچکس در مورد امور مالی مثل سودها و چک و ....و امور ملکی مثل مالکیتها و انتقال اسناد زمین و خانه و خودرو و اجاره نامه و خلاصه از این قبیل در مدارس توضیح و درس و جزوه و امتحانی ندارد در حالی که بعد از ۱۸ سالگی ،تا آخر عمر با این مسایل سر و کار داریم و اکثر مواقع بعلت ناآگاهی کلاه سرمون می‌ره , اکثرا هم ساده نیستند در حالی که می‌توانند باشند و به علت پیچیدگی و اصطلاحات عجیب و غریب بیخودی برای عموم غیر قابل فهم .انگار عمدی یک سری از ناآگاهی ها سود می‌برند .
Iran (Islamic Republic of)
روشنک
۱۹:۴۸ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
همه چی هزار برابر شده بعد بانک از ۱۸ درصد شده ۲۳ درصد
پول تو بانک نذارید
آخرین اخبار