برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران

مدیرعامل مجمع خیران مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان ۱۹ اردیبشهت‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

علیمردان مردانی با اشاره به اینکه مجمع خیران مدرسه‌ساز به عنوان بازوی توانمند برای جذب کمک‌های مردمی است، اظهار داشت: این مجمع از ۲۵ سال گذشته در استان فعال شده و تاکنون ۴۰۰ مدرسه با همت ۴۰۰ خیر احداث شده است.

وی افزود: همه ساله برای جذب خیران مدرسه‌ساز جدید و همچنین تشویق خیران، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای احداث مدارس جدید جشنواره خیران مدرسه ساز در استان و کشور برگزار می‌شود که بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان در ۱۹ اردیبشهت‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

مردانی اضافه کرد: مجمع خیران مدرسه‌ساز با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیری و جذب کمک‌های افراد نیک اندیش فعال شده است و در جشنواره سال گذشته در استان ۶۴۰ میلیارد ریال تعهد جمع‌آوری شد که بیش از نیمی از این میزان تاکنون محقق شده است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: هم‌اکنون انجمن خیران مدرسه‌ساز در تمام مناطق آموزشی استان فعال شده و برای جذب خیران از همه ظرفیت‌ها از جمله دیدار چهره به چهره، استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و همچنین بانوان فعال استفاده می‌شود.

مردانی اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۰ موسسه و بنیاد با انجمن خیران مدرسه‌ساز همکاری دارند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۸۲ طرح خیری نیمه‌تمام در سطح استان در حال ساخت است که برای تکمیل این طرح‌ها پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار