آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت با هفت بخش متنوع در ۲ سطح استانی و ملی برگزار می‌شود که باید مورد توجه و مشارکت فعالان استان قرار گیرد.

کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: تفاوت رویداد امسال نسبت به سال گذشته برگزاری همزمان آن در سطح استانی و ملی است که برای این مهم به فرمانداران شهرستان‌های استان قزوین نیز تاکید کردیم که روی این مهم تاکید داشته باشند.

وی با بیان اینکه این رویداد جایزه جوانی جمعیت یک رویداد فرهنگی اجتماعی شناخته می‌شود، اضافه کرد: این رویداد برابر ماده ۱۹ قانون جمعیت که به توسعه رویداد علمی، فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی تاکید دارد، سالانه یک مرتبه در هفته جمعیت برگزار می‌شود.

علیخانی به بخش‌های مختلف این رویداد اشاره کرد و گفت: رویداد جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان فعال بوده که علاقه مندان می‌توانند در این بخش‌های ثبت نام کنند.

به گفته این مسئول، با هدف بهره مندی از تمامی افراد جامعه هدف در جایزه جوانی جمعیت تلاش شده تا این رویداد بتواند به شناسایی فعالان این عرصه در روستا‌ها نیز اقدام کند که انتظار داریم با مشارکت گسترده‌ای از سوی مردم استان قزوین همراه باشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین بیان کرد: ثبت نام رویداد از امروز ۶ اردیبهشت تا دهم اردیبهشت ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نامه در سطح استانی به آدرس banovan-qz.ir و برای ثبت نام در سطح ملی به آدرس jameyat.ir مراجعه کنند.

رویداد ملی جایزه جوانی جمعیت ۳۰ اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.