تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف

در مراسمی از فعالان طرح حجاب و عفاف در رشت تجلیل شد.

آيت الله رسول فلاحتی در مراسم تجلیل از فعالان طرح عفاف و حجاب که با حضور مسئولان استانی در سالن اجتماعات شهدا فراجا شهر رشت برگزارشد با اشاره به اینکه کشف حجاب جرم است، اظهارداشت: کسی که کشف حجاب می‌کند باید برابر قانون توسط مسئولان ذی‌ربط با او برخورد شود.

نماینده ولی فقیه درگیلان  برخورد با بی‌حجابی را دغدغه تمامی دستگاه‌های اجرایی، زنان دردمند و خانواده شهدا و مومنین اعلام کرد و گفت: همه باید اصول و قوانین جمهوری اسلامی را رعایت کنند.  

وی با بیان اینکه جوانان و خون‌های زیادی  برای اسلام و اصول و قوانین جمهوری اسلامی ایران ریخته شده است، افزود: همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باهم هستند تا این پدیده شوم را جمع کنند.

 آیت الله فلاحتی با اعلام اینکه دلدادگان به غرب و کسانی که دست تکدی‌گری به سمت دشمن دراز کرده‌اند به دنبال بهانه برای دشمنان نظام اسلامی ایران هستند از تمامی متولیان و تلاشگران عرصه عفاف و حجاب تقدیر و تشکر کرد.

وی در پایان با تاکید بر انجام کار‌های فرهنگی و تبلیغی برای مقابله با پدیده بی‌حجابی، تصریح کرد: تا جان و نفس در بدن داریم در راه احیای ارزش‌های الهی و قرآنی ایستاده‌ایم.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان طرح عفاف و حجاب تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

برچسب ها: حجاب و عفاف ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.