طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد، اهتمام و جدیت برای شناسایی و طرد اتباع خارجی غیرمجاز از این شهرستان را خواستار شد.

امین اسدی سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد روز چهارشنبه در جمع اعضای کمیسیون ساماندهی و طرد اتباع غیرمجاز شهرستان ملارد در سخنانی با اشاره به نارضایتی مردم نسبت به حضور این افراد گفت: طرد اتباع خارجی غیرمجاز به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در دستور کار قرار دارد و همه دستگاه های مسئول مکلف به انجام وظیفه خود در این حوزه هستند.

وی با اشاره به شرایط اشتغال اتباع خارجی افزود: به کارگیری و استفاده از اتباع غیرمجاز در تمام واحدهای صنفی و صنعتی ممنوع است و با کارفرمایانی که به این مهم بی توجهی کنند برخورد خواهد شد.

وی بر ضرورت همکاری تمام دستگاه و نهادها برای ساماندهی اتباع غیرمجاز تاکید و تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، شناسایی و جمع آوری این افراد در شهرستان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.

براساس این گزارش؛ در ادامه این جلسه ضمن بررسی اقدامات دستگاه ها و نهادهای مختلف مسئول پیرامون شناسایی و ساماندهی اتباع مجاز و غیرمجاز، بر تسریع در اجرای طرح های ابلاغی تاکید شد.

جمع آوری و طرد اتباع غیر مجاز از شهرستان ملارد در قالب گشت های مشترک با حضور نماینده فرمانداری ،ماموران نیروی انتطامی ،کارشناسان اداره کار و صمت با قوت در دست اقدام است.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۲ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
تجربه نشان داده هر جا مردم متحد بودن و به خواسته خود پافشاری کردن مسئولین عقب کشیدن در این قضیه هم باید همین کار را کرد نمونه اش کشاورزان خوراسگان اصفهان که با تجمعع همراه با هشدار توانستن اب شکاورزی را بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دیگه جلسه کافیه، سه سال دارید جلسه می‌ذارید و کارت پخش میکنید
پاشید کامیون و اتوبوس روشن کنید و بندازینشون بیرون
آخرین اخبار