طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن

سرویس مخفی آمریکا در حال آماده سازی طرحی برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن است.

کارمندان سرویس مخفی ایالات متحده در حال آماده سازی طرحی در صورت زندانی شدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا هستند. این را شبکه تلویزیونی ABC به نقل از منابع آگاه گزارش کرده است.

طبق اعلام این خبرگزاری، سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد برای همه تاسیسات در سراسر جهان، ما مکان را مطالعه می‌کنیم و مدل‌های حفاظتی جامع و چند سطحی را توسعه می‌دهیم. علاوه بر این، ما در مورد عملیات حفاظتی خاص اظهار نظر نمی‌کنیم.

این سرویس همچنین تاکید کرد که در حال تدارک اقدامات خاصی هستند تا در صورت وقوع شرایط غیرمترقبه در پرونده جعل اسناد مالی سازمان ترامپ و پرداخت وجه به استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های بزرگسال که از ترامپ شکایت کرد، بکار گیرند.

پیش از این مشخص شده بود که دونالد ترامپ تنها در مارس ۲۰۲۴، ۴.۹ میلیون دلار برای هزینه‌های حقوقی هزینه کرده است و تنها ۶.۸ میلیون دلار در حساب‌های او باقی مانده است که برای تأمین مالی وکلایش باقی مانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
وکیل چقدر گرون شده!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
R
۱۱:۴۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
بیاد هتل اوین مخصوص عزیزان رانت خوار و آقازاده ها .یک جوری میگید انگار فقط تو آمریکا است اتفاق افتاده الان ایران ما خیلی از صاحبان انقلاب دارن تو زندان های مخصوص شبیه هتل دوران مجازات خودشون رو مثلاً طی می کنند.
آخرین اخبار