راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای این استان خبر داد.

 سردار نعمت‌الله باقری، با اشاره به اقدامات سپاه لرستان گفت: آب‌رسانی به نقاط مختلف این استان را با همکاری قرارگاه امام‌حسن مجتبی (ع) در دستور کار داریم.

او با بیان اینکه ۷۰ درصد جهاد آب‌رسانی در لرستان هم‌اکنون انجام شده‌است، اضافه کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت آب‌وفاضلاب برای اجرای این طرح منعقد شده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تأکید به اینکه بخش وسیعی از اراضی کشاورزی در این استان با وجود آب‌های فراوان به‌صورت دیم است، اعلام کرد: تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان جهاد کشاورزی برای احداث پمپاژ‌ها و کانال‌های آب‌رسانی در مزارع منعقد کرده‌ایم.

 

باقری یادآور شد: ۳۰۰۰ معتاد متجاهر در لرستان وجود دارد و ۴۰۰ نفر از این معتادان با پیگیری سپاه و شهرداری در کمپ مادۀ ۱۶ تحت‌درمان قرار گرفته‌اند.

او با اعلام برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان، بیان کرد: اقدامات جهادی رزمایشی را در این مناطق ظرف یک ماه تا ۴۵ روز انجام می‌دهیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به عملیات وعدۀ صادق، تأکید کرد: این عملیات به فرمان مقام معظم رهبری انجام شد و اشتیاق وصف‌ناشدنی مردم را در پی داشت.

باقری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تاکتیک ضربۀ هزارچاقو را در مقابل ایران به‌کار گرفته‌است، خاطرنشان کرد: عملیات وعدۀ صادق سیلی محکمی به جنایت‌های متعدد اسرائیل است.

او با تأکید به استفاده از تجهیزات ترکیبی سپاه در عملیات وعدۀ صادق، اضافه کرد: این عملیات بزرگ‌ترین حملۀ پهپادی علیه رژیم صهیونیستی است.

برچسب ها: سپاه ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.