مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد

سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت آینده [منطقه]پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ تنبیهی ایران دگرگون خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری «العهد» لبنان، صفی‌الدین که در مراسم بزرگداشت دو تن از شهدای راه قدس در منطقه البقاع سخن می‌گفت، افزود: نگاه کنید که دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران چگونه برخورد می‌کند، و هیچ کسی نمی‌گوید که آمریکا به اسرائیل فشار آورده و از تل آویو خواسته که پاسخ محکمی به تهران ندهد، چرا که نتایج و پیامد‌های این پاسخ تضمین شده نیست و ممکن است که مناطق را به جا‌هایی بکشاند که عواقب آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: اگر اسرائیل و آمریکا می‌دانستند که پاسخ قوی به جمهوری اسلامی بدون پاسخ قوی‌تر خواهد بود، به حمله تهران به اسرائیل پاسخ می‌دادند و آمریکایی‌ها و اروپا همگی از این حمله اسرائیل به ایران حمایت می‌کردند، چرا که همه آنها همانگونه که در اندیشه توطئه و نیرنگ برای مقاومت فلسطین و همه جنبش‌های مقاومت در منطقه هستند، همین رویه را در قبال جمهوری اسلامی دارند.

صفی الدین تأکید کرد: جمهوری اسلامی با انجام عملیات تنبیهی به اسرائیل همه دسیسه‌ها و معادلات به هم بافته این رژیم را که طی سالیان گذشته پی‌ریزی کرده بود، نابود کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: دشمن اندک اندک احساس ناتوانی می‌کند و می‌بیند که بازگشت دوباره شهرک‌نشینان به شمال فلسطین اشغالی به یک مسأله غیر ممکنی تبدیل شده است و این همان چیزی است که ما دوست داشتیم روی دهد.

این مقام حزب الله اضافه کرد: دشمن بداند که مقاومت تصمیم به توسعه جنگ نگرفت، هرچند که برای این کار آماده بود، اما مقاومت برپایه پشتیبانی و حمایت از مردم مظلوم غزه وارد نبرد شد و به مدت هفت ماه است که در جبهه‌ای به طول ۱۰۰ کیلومتری در حال نبرد بوده که این مسأله بی‌سابقه است.

صفی‌الدین در پایان تصریح کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی و حمله روشن و علنی ایران (وعده راستین) به رژیم صهیونیستی، آینده در بسیاری از مسائل تغییر خواهد کرد که باید برای آن لحظه آماده بود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار