تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران گفت: برای ساماندهی مسائل دانشگاه آزاد در استان تهران بر تشکیل هرچه سریعتر کمیته اقتصادی تاکید کرد.

رنجبر درجمع روسای واحد‌های استان تهران بااشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت: در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد و با کمک همکاران واحد‌های دانشگاهی استان باید سهم درآمد‌های غیرشهریه‌ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحد‌ها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاه‌های مهم تاکید کرد.

 رنجبر سپس با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد و گفت: استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحد‌های استان دراین خصوص لازم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا میزان افزایش حقوق و مزایای کارکنان دانشگاه آزاد اعلام نمیشود ؟ این چه فریبکاری است که خرداد تشکیل جلسه میدهنذد از تیرماه مجوز افزایش میدهند و مردادماه در فیش اضافه میشود آن هم از ابتدای تابستان ؟ مگر سال شمسی از ابتدای تابستان آغاز میشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا سامانه شفافیت حقوق و مزایای مدیران دانشگاه آزاد پس از 8 سال راه اندازی نشده است ؟ مدیران دانشگاه آزاد از چی واهمه دارند که راه اندازی نمیکنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
آیا استان تهران به واحدهای زیرمجموعه توجهی میکند ؟ عده ای در معاونت مالی تهران مرکزی در حال سوء استفاده هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
این آقای رنجبر هم مانند طهرانچی بازنشسته دولت است . محمدزاده رییس استان تهران شاغل در دانشگاه دولتی است . اکثر مدیران استان تهران یا بازنشسته دولت هستند یا شاغل در دولت وارد دانشگاه آزاد شده اند . این انتصابات کلی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد را شاکی و ناراضی کرده است البته طهرانچی توجهی به این نارضایتی ها ندارد و دودش به چشم نظام میرود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
وقتی یک فیزیکدان رییس دانشگاه آزاد میشود رفیقش یک پزشک هم میشود رییس استان تهران ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
طهرانچی ، روسا و مدیران دولتی رو بعنوان استاد مدعو و وابسته در دانشگاه آزاد مشغول بکار کرده تا از آنان امتیاز بگیرد مانند رییس سازمان استاندارد که در طی ترم گذشته 7 جلسه هم در کلاس حضور نداشت و دانشجویان بودند که متضرر شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
در این استان تهران دانشگاههای آزاد چه میگذره ؟ بیش از نیمی از مدیران شاغل در این استان از دوستان و رفقای سفارشی طهرانچی از بیرون دانشگاه وارد این استان شده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
قبل از این هم معاونت اقتصادی تشگیل داده بودن و باتولید کفش و چرم و ......... میخواستند حقوق و مزایای مدیران وارداتی استان تهران را تاممین کنند که ناتوان بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیران دانشگاه آزاد ثابت کرده اند برای چهره رسانه ای شدن چاره ای جز شعاردرمانی و سخنرانی و ادعاسازی وجود ندارد .این درآمدزایی غیرشهریه ای هم از همین ادعاهاست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خب چرا مبلغ درامدهای غیرشهریه ای را اعلام نمیکنند تا شفاف سازی شود ؟
آخرین اخبار