ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اتحاد میان ایران و پاکستان را در جهت نابودی اسرائیل موثر دانست.

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان اظهار کرد: مردم پاکستان از ابتدای انقلاب علاقه بسیاری به جمهوری اسلامی پیدا کردند و اشتراک‌های فرهنگی و دینی میان مردم دو کشور وجود دارد.

او گفت: مردم این کشور هنگام سفر مقام معظم رهبری به پاکستان استقبال ویژه ای از ایشان به عمل آوردند و همواره دستاوردهای ایران را مورد تحسین قرار می‌دهند.

ترقی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به این کشور باعث رفع تنش و ایجاد اتحاد و همبستگی میان دو کشور و ملتهای منطقه خواهد شد و می‌تواند به توسعه دستاوردهای اقتصادی و سیاسی بینجامد.

قائم مقام حزب موتلفه متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی و گروهک های ضدانقلاب تلاش بسیاری دارند تا از وابستگی ارتش پاکستان به آمریکا برای نفوذ در مرزها و ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کنند بنابراین تحکیم روابط بین دو کشور نقش موثری خواهد داشت .

این فعال سیاسی افزود: سفر آقای رئیسی به پاکستان آثار و برکات بسیاری خواهد داشت و می‌تواند دو کشور را در جهت نابودی اسرائیل و گروهک‌های تروریستی همبسته تر کند.

او در پایان گفت: پاکستان در پیمان های مشترک بسیاری با جمهوری اسلامی قرار دارد و تقویت روابط با این کشور نقش بسیاری در افزایش تولید و بهبود شرایط اقتصادی و افزایش صادرات غیرنفتی خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
با افغانستان و پاکستان نمیشه رابطه پایداری داشت و یا برقرار کرد خودتان میدانید چرا قابل توضیح نیس رابطه دوستان زهی خیال باطل چون اینها جز همسایگان بی بی شعور و نمک نشناس هستند هم مردمانشان ودولت‌هایشان قابل اطمینان نیستند سوم بی فرهنگ و بی ادب اصلا. دین ما اینها فرق داره اینها از سنی های بد مذهب و خونخوار هستند اگه خیلی لطف و ارادت دارید آورگان آنها را پس دهید و اخراج کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پاکستان با شما دوست نمیشه امریکا اجازه نمیده بیخود زور نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خدا کنه اینطور بشه، کشور پاکستان در بند ارتش وهابی آمریکایی خیلی هم نمیتونه مایه امید و اعتماد باشه...کارنامه روشن و پاکی ندارند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
اینها چه دولت و ارتش چه مردمش هیچکدام قابل اطمینان نیستند خدا هم افغانستان و پاکستانی همه کسانی که برای ایران مشکل درست می کنند نابود کند انشالله آخه یکی نیس به بنده خدا بگید چرا پاکستان رفتی کشور هزار قصه هنوز جنگ چابهار تمام‌شده رابطه دوستانه زهی خیال باطل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
حزب موئتلفه فلسفه وجودی نداره.توی کل کشور ۶ تا عضو و طرفدار هم نداره منحلش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
دروغ چرا از جیش الظلم حمایت میکند پاکستان
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۳۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ان هم با ان مدارس وهابی پیشاورش که مروج وهابیت در شبه قاره هند و افغانستان است