در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم

رئیس سازمان حج و زیارت از تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره خبرداد و گفت: حدود ۵ میلیون ۶۰۰ هزار نفر در نوبت اعزام عمره قرار دارند.

سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای سفر عمره ۵۷۰۰ نفر ظرفیت تعریف شده بود که اکنون این ظرفیت تکمیل شده است.

وی افزود: حدود ۵ میلیون ۶۰۰ هزار نفر در نوبت اعزام عمره قرار دارند که بعد از موسم حج مقدمات سفر این افراد هم انجام خواهد شد.

حسینی در خصوص همکاری کشور عربستان گفت: عربستان در انجام امور مرتبط با عمره مانند صدور ویزا و مقدمات سفر همکاری خوب داشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۲۴ اردیبهشت ماه پرواز‌های حج تمتع آغاز می‌شود و ۸۷ هزار و ۲۵۰ نفر زائر و عوامل به حج عازم خواهند شد.

وی با بیام اینکه متوسط حضور زائران حج بین ۳۲ تا ۳۳ روز است گفت: دولت در زمینه تخصیص ارز در شورای عالی حج مصوبات خوبی داشته و ارز مورد نیاز حج و عمره‌گزاران تامین شده است.

 

برچسب ها: حج ، حج عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
اون موقع پول یک سوم پراید دادیم ثبت نام کردیم همین الان یک چهارم پول خودرو صفر کف بازار بهمون بدین عمره مال خودتون برین باهاش حال کنین شما که کلی متقاضی دارین به بعضیا چارتاچارتا سراتو از دم قسط دادین این عمره رو هم بدین به همونا
آخرین اخبار