پزشکان فوق تخصص جراحی اطفال از صبح امروز فعالیت خود را برای درمان کودکان با بیماری‌های مادرزادی در خراسان جنوبی آغاز کردند.

خوشایند مسئول موسسه خیریه محکم در خراسان جنوبی گفت: از امروز یک فوق تخصص جراحی اطفال که از تهران به خراسان جنوبی سفر کرده تا هشتم اردیبهشت در بیمارستان رازی به درمان کودکان دارای مشکلات مادرزادی می‌پردازد.

او افزود: همچنین از ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت فوق تخصص ارتوپدی به بیرجند سفر می‌کند و در بیمارستان رازی بیرجند مستقر می‌شود.

خوشایند بیان کرد: این فوق تخصص صبح‌ها عمل جراحی و عصر‌ها ویزیت بیماران را انجام می‌دهد.

مسئول موسسه خیریه محکم در خراسان جنوبی ادامه داد: بیماران برای هماهنگی و نوبت گیری می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ به صورت حضوری و یا شماره تماس ۳۱۶۲۶۰۵۷ اقدام کنند.

او با بیان اینکه تمام هزینه‌های درمانی کودکان رایگان انجام می‌شود، عنوان کرد: این بیماران در بیمارستان رازی بیرجند ویزیت و جراحی می‌شوند.

خوشایند بیان کرد: کودکان دارای بیماری‌های مادرزادی در استان شناسایی شدند، اما چنانچه بیمارانی هستند که نیاز به درمان دارند می‌توانند به این بیمارستان مراجعه کنند.

مسئول موسسه خیریه محکم در خراسان جنوبی رنج سنی کودکان بیمار که توسط این موسسه خیریه درمان می‌شوند را زیر ۱۵ سال اعلام کرد.

موسسه خیریه محکم موسسه‌ای برای حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی و یا نقص تکاملی بدو تولد است که در سال ۱۳۸۴ تأسیس شده و در سطح کشور نمایندگی دارد، در سه شهر ایلام، زاهدان و بندرعباس این موسسه بخش جراحی اطفال راه اندازی کرده است که علاوه بر این، پزشکان این موسسه به صورت جهادی شهر‌های که جراحی اطفال ندارند بیماران آن شهر‌ها را درمان می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.