رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از آغاز عملیات اجرایی طرح جهش تولیدات کشاورزی با ایده مولدسازی در روستا‌ها این استان خبر داد.

رضا بهراملو از آغاز عملیات اجرایی طرح جهش تولیدات کشاورزی با ایده مولدسازی روستا‌ها با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد و گفت: سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، سال جهش تولید با مشارکت مردم، نامگذاری شد به نحوی که انتخاب این شعار بیانگر اهمیت توجه به تولید ملی و نقش حیاتی مشارکت همگانی مردم است.

او با بیان اینکه شعار سال با رشد تولید نه، بلکه با جهش تولید محقق می‌شود گفت: مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی استان مطابق نقشه راه با هدف تحقق جهش تولید، طرح جهش تولیدات کشاورزی با ایده مولدسازی روستا‌ها را در دستور کار قرار داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در تشریح طرح جهش تولیدات کشاورزی گفت: توسعه دامداری‌های سبک و سنگین روستایی همچنین توسعه شیلات و زنبورستان‌ها، ایجاد صنایع کوچک روستایی در قالب صنایع لبنی، میوه خشک و صنعت بسته‌بندی، ایجاد گلخانه‌های کوچک مقیاس ۳۰۰ مترمربعی و توسعه فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات روستایی از اهداف این طرح است.

بهراملو با تاکید بر اینکه این مهم خودجوش و با پیگیری استان انجام می‌شود گفت: این طرح گام بلندی در راستای تحقق شعار سال و ایجاد جهش تولیدات کشاورزی به شمار می‌رود.

او با اشاره به اینکه مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی افزایش تولید سالانه ۲.۵ درصد را در برنامه دارد گفت: جهش تولید باید عملیاتی شود از همین رو برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۴ در سال جاری محقق می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.