فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد

دستگیری کلاهبردار ۱۴۰ میلیارد ریالی در چرداول

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: فردی که با ادعای فروش خودرو، ۱۴۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، توسط پلیس شهرستان چرداول دستگیر شد.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم وبا سوء استفاده از اعتماد آنها، ۱۴۰ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده بود، دستگیری متهم در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان چرداول قرار گرفت.
 
وی افزود: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد، متهم با استفاده شگرد‌های مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودرو، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان چرداول با انجام اقدامات پلیسی و نیز سرنخ‌های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه، وی را دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: متهم در مواجهه با مالباختگان و مدارک و مستندات موجود چاره‌ای به جز اعتراف نداشت وبه کلاهبرداری ۱۴۰ میلیارد ریالی اعتراف کرد.
 
وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد تصریح کرد: اعتماد نابجای شهروندان به این افراد، آن هم با وعده‌های فریبنده باید به دقت مورد توجه قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیر اصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهند.

برچسب ها: دستگیر ، کلاهبردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.