‌جذب ۴۶۵۱ حامی جدید طی ماه رمضان امسال در کهگیلویه و بویراحمد

‌مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۴۶۵۱ حامی جدید به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین این نهاد اضافه شد.

 قباد مبشری افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۴۶۵۱ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده اند که ۸۵ درصد حامیان جذب شده بومی هستند.
 
مبشری گفت: هم اکنون هشت هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند. 
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی حامیان به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی آنان واریز می‌شود، افزود: حامیان نیکوکار در سال گذشته ۵۳ میلیارد تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت خود کمک کرده اند. 
 
مبشری ضمن تقدیر از حامیان نیکوکار و همراهان کمیته امداد، گفت: از مهمترین راه‌های حامی شدن برای ایتام و فرزندان محسنین، علاوه بر مراجعه مستقیم به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ است.
 
مبشری در پایان تصریح کرد: از تمامی مردم مؤمن و خداجوی استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد و مخصوصاً حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین یاریگر نیازمندان باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.