معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

دستگاه‌ها وظایف خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی‌تر دنبال کنند

عزیزی گفت: برای تمامی دستگاه‌ها در بحث کودکان کار و خیابان شرح وظایف مشخص شده است و هر کدام یک ماموریت ذاتی دارند.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جلسه کمیته کودکان کار و خیابان شورای اجتماعی استان یزد گفت: در بحث کودکان کار و خیابان دستگاه‌ها باید در این موضوع وظایف ذاتی خود را جدی‌تر دنبال کنند و اقدام به کمک دستگاه‌های اصلی و دخیل در این رابطه از قبیل بهزیستی و آموزش و پرورش کنند.

وی ادامه داد: برای تمامی دستگاه‌ها شرح وظایف مشخص شده و هر کدام یک ماموریت ذاتی دارند که باید به سهم خود در این موضوع ایفای نقش کنند.

عزیزی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد کودکان کاری که در استان یزد حضور دارند عمدتا از اتباع بیگانه هستند که در این زمینه عزم جدی همه مسئولان برای حل این مسئله را می‌طلبد.

وی ادامه داد: شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از کودکان کار به صورت یک شبکه هدایت می‌شوند و به سمت تکدی گری هدایت شده اند و به نوعی از آنان سوء استفاده می‌شود که ضرورت دارد در این زمینه شبکه‌ها شناسایی و با عوامل آنها برخوردار لازم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تکدی گری را از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: حضور کودکان کار و تکدگری از سوی برخی از آنها در سطح شهر علاوه بر هم زدن چهره شهر، آسیب‌های اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت که بایستی با برنامه ریزی و اجرای صحیح از این پدیده جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار