تولیت آستان قدس:

جمهوری‌اسلامی دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فرو ریخت

تولیت آستان قدس رضوی گفت: جمهوری اسلامی با عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از این رژیم جعلی را فرو ریخت، ۶۰ سال است که حتی یک گلوله از ناحیه کشورهای اسلامی به سوی غاصبان جنایتکار رژیم صهیونیستی شلیک نشده بود.

حجت الاسلام احمد مروی جمعه شب در دیدار با شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور در مشهد گفت: عملیات غرورآفرین و عزت بخش «وعده صادق» حقیقتا عملیاتی بی‌نظیر و مایه عزت و افتخار کشور ایران بود.

وی بیان کرد: این عملیات را تلنگری به رژیم صهیونیستی، حامیان و مرعوبین منطقه‌ای برای تحقق «وعده صادق» می دانیم که همان اضمحلال و از بین رفتن این رژیم غاصب، جنایتکار و آدم کش است.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی یکی از مظاهر جریان باطل بر روی زمین است و عملیات «وعده صادق» نشان داد که وعده الهی که همان نفی جریان باطل از روی زمین بوده، کاملا تحقق یافتنی است.

وی گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند عملیات طوفان الاقصی خسارت و ضربه‌ای جبران ناپذیر به رژیم صهیونیستی زد و عملیات «وعده صادق» ضربه دوم و کاری‌تر با ابعادی گسترده ‎تر به این رژیم جعلی بود و با ایمان به وعده های الهی اضمحلال این رژیم غاصب را ناظر و شاهد خواهیم بود.

مردم رکن اصلی جشن های دهه کرامت هستند

تولیت آستان قدس رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهه کرامت گفت: استحکام و تعمیق پیوند مردم با امامت و ولایت هدف جشن‌های دهه کرامت است زیرا آگاهی، هدایت و نجات انسان‌ها در پیوند عمیق با امامت و ولایت است. جشن‎های دهه کرامت باید مردمی برگزار شود، مردم رکن اصلی برگزاری این جشن‏ها هستند و مسوولان باید تنها تسهیل‏ گر باشند.

وی بیان کرد: تضعیف پیوند میان مردم و امامت موجب می‌شود حتی اعمال عبادی نیز خشک و بی‌ثمر شوند از این روست که دشمنان انسانیت از هیچ تلاشی برای تضعیف و گسستن پیوند مردم با امامت فروگذار نیستند.

حجت الاسلام مروی با اشاره به روش‏های مختلف استکبار برای هجمه به مقدسات از ساخت فیلم گرفته تا شبهه افکنی، عنوان کرد: هجمه‎ های دشمنان به این اماکن ملکوتی خود اثباتی برای اثرگذاری، پویایی و زنده بودن این فضاهای قدسی است؛ از این رو همه در قبال این اعتاب مقدسه به ویژه نعمت حضور حضرت رضا(ع) در ایران اسلامی مسئولیت داریم.

وی ادامه داد: یکی از سنت‏های ارزشمند کمک به تشرف زیارت اولی‎ ها به بارگاه مقدس رضوی و یا افرادی که سال‎های طولانی از تشرف آن‎ها گذشته است، شهرداری‌ها می ‎توانند پشتیبان تقویت اعزام کاروان‎های زیارت اولی از سراسر کشور باشند.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: وجود مقدس حضرت رضا(ع) در کشور سرمایه‌ای بی‌نظیر و بسیار گران‌بها و پر اثر است که یک جنبه آن توسل و پاسخ و حاجت گرفتن از آن حضرت است، این وجود مقدس ظرفیت‌ بسیار بالایی در هدایت انسان‎ها و آگاهی بخشی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.