حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

سیدحسین حسینی پس از برتری ۳ بر ۲ استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و یکی از بهترین نمایش‌های فصل‌مان بود، اما اواخر بازی تلخ شد و دو گل خوردیم. برای تیم بزرگ استقلال بد است که نتیجه ۳ بر صفر را ۳ بر ۲ کنیم. گل که می‌خوریم همه مقصر هستیم. متأسفانه غفلت کردیم و دو گل خوردیم. خدا را شکر برنده شدیم و هنوز ۶ بازی دیگر داریم.

وی در مورد حواشی هفته گذشته در دیدار با آلومینیوم اراک و جریمه ۳۰۰ میلیونی‌اش توسط کمیته انضباطی گفت: اول اینکه خوشحالم کمیته انضباطی لطف کرد و ۴ روزه حکم من را داد. اتفاقات دیگری افتاده بود که یکی دو ماه طول می‌کشید حکم دهند ولی برای من ۴ روزه دادند. این ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

دروازه‌بان استقلال در خصوص اعتراض هواداران به فرایند داوری‌ها علیه تیم‌شان گفت: من نمی‌توانم صحبت کنم و اگر می‌خواهید ۶ ماه محروم شوم، صحبت کنم!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
واقعا برای این ورزشکار متاسفم ، که به شعور ما دختران توهین میکنن . ما دخترها اینقدر بدبخت و محتاج نیستیم که امثال شما از ما سوء استفاده کنن و لذت ش رو ببرن بعد ژست جوانمردی بگیرن . ما لازم نداریم کسی با خلاف قانون الهی و جامعه، ادعا کنه فدای سر ما شده . خیلی از مردان روزگار حاضرن فدای پاکی و نجابت و حیای ما بشن نه امثال مرد نماهایی که ادا و ادعای مرد بودن رو دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
مرتیکه عوضی کار خلاف شرع وحتی خلاف قانون انجام داده تازه طلبکار هم هست. چنین کار حتی در ورزشگاه‌های خارج هم خلاف قانون هست میلیارد میلیارد پول از بیت المال میگیرن تا زبون درازی هم بکنند اینها را باید مثل پشکل دور انداختشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
از اولشم ورود دختر به ورزشگاه پسرا اشتباه بود، مگه ما پسرا میریم ورزشگاه دخترا که اونا میان؟ تبعیض تا کی ، جمع کنید این کارارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
من یه دخترم با حرف شما موافقم . منصفانه گفتید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
آره از اولش هم باید می فهمیدیم خواهرانمون جنبه ندارن . ولی در کل این حرفت جالب بود.
آخرین اخبار